Leverans
Var är min beställning?
När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande där du kan följa ditt paket.
Jag har inte fått något leveransbesked?
Du får alltid ett e-postmeddelande när vi har skickat din beställning. Om du inte har fått något meddelande inom den utlovade leveranstiden, vänligen kontakta vår kundservice.
Det saknas varor i min beställning, varför?
Detta ska inte hända. Ibland kan det tyvärr uppstå misstag när vi plockar varorna. Vi hjälper dig gärna att lösa det – vänligen kontakta vår kundservice.
Jag har fått fel vara, hur gör jag?
Det är självklart inte okej, och vi hjälper dig gärna! Kontakta vår kundservice så ser vi till att rätt vara skickas till dig. Du kan nå oss på: support@sagah.se.
Kan jag bestämma vilket postombud jag vill ha leverans till?
Ja, det kan du! Du kan välja postombud i närheten av ditt postnummer. De alternativ som är tillgängliga för dig visas i kassan.
Standardleverans
Leveranstiden är 15-34 vardagar och du får din beställning direkt i brevlådan eller till ditt postombud beroende på paketets storlek. Fraktkostnaden är 69 kr, men vi bjuder på frakten vid beställningar över 599 kr.
Vad händer om jag inte hämtar ut eller tar emot mitt paket?
Om du inte hämtar ut ditt paket, eller om hemleveransen inte kan genomföras utan att vi blir informerade, kommer du att debiteras en avgift på 199 kr. Om du ångrar ditt köp eller har andra frågor, vänligen kontakta vår kundservice – vi hjälper dig gärna.
För fullständig information, vänligen se våra Köpvillkor.